Maak kans op een Golden Ticket ter waarde van €100!
Maak kans op een Golden Ticket ter waarde van €100!

Team - Marketing


Team Marketing
Team marketing 2


Hoe kwam jij in contact met Topvintage? En laat jij je dagelijks weer inspireren door prachtige klantfoto’s, looks op onze social media accounts en nieuwste collecties via onze love letter? Of misschien heb je zelfs al eens iets gewonnen via onze vele giveaways? Wij doen er alles aan om online goed vindbaar te zijn en daarnaast onze online community met retro lovers continue te vergroten en versterken! Uiteindelijk willen we dat vrouwen wereldwijd elkaar vinden via onze online platforms, elkaar supporten en zich verbonden voelen. Ook de shopbeleving op onze website is daarbij belangrijk: deze maken we voor jou graag zo easy en persoonlijk mogelijk!


Deméry
Online Marketing
Deméry
‘’Ik vind het leuk om verwachtingen van onze klanten te overtreffen tijdens hun online shopsessies en mezelf als online marketeer te blijven ontwikkelen. Die kans krijg ik ook bij TopVintage. Ik houd me grotendeels bezig met cijfers en de technische kant: een functie die je binnen de marketingwereld vooral veel mannen ziet doen. Ik vind het super tof dat we dat hier juist doorbreken!’’
Laura
Teamlead
Laura
‘’Bij samenwerkingen met power vrouwen die onze kleding dragen op social media, kijken we niet zozeer naar het aantal volgers maar ook of ze bij ons passen en vooral zichzelf zijn. Diversiteit vind ik erg belangrijk! Verkoop is niet het voornaamste doel, het gaat er vooral om dat we een goede relatie met elkaar opbouwen. Ik luister bijvoorbeeld graag naar hun persoonlijke verhalen, stuur een cadeautje op met een verjaardag of een mail met verassing tijdens International Women’s Day. Uiteindelijk zijn zij ook een part of TopVintage!’’
Anne
Communication Queen
Anne
‘’Door de vele klantfoto’s bij producten te showen, hopen we anderen vrouwen te inspireren met hun prachtige retro looks! Dit laten we ook weer terugkomen via onze social media. We zijn druk bezig onze community verder uit te bouwen. Zo hebben we nu een eigen loyaltyprogramma en blog, maar er staat nog véel meer leuke dingen op de planning! Uiteindelijk willen we vrouwen wereldwijd happy maken met alles wat wij doen.’’
Zoï
Communication Princess
Zoï
‘’Dagelijks zie ik via onze Facebook pagina mooie en soms ook ontroerende verhalen voorbij komen. We vinden het vooral erg belangrijk om elkaar goed te laten voelen! Daarom geven regelmatig adviezen zoals de maandelijkse selfcare reminder of lifehacks, luisteren naar wat er gezegd wordt en plaatsen bijvoorbeeld oproepen om elkaar onderling een compliment te geven. Daar ontvangen we dan ook mooie reacties op.’’
Jessica
Online marketing magician
Jessica
‘’Niet alleen bij onze online community maar ook op de werkvloer hebben we een hechte groep vrouwen. Er hangt hier altijd een fijne sfeer. Ook is er geen onderlinge concurrentiestrijd of geroddel: je mag zijn wie je bent. Dat vind ik echt super mooi!’’
Corine
Graphic Design Junkie
Corine
‘’We ‘shamen’ onze volgers niet: iedereen is mooi en dat laten we terugkomen in onze design uitingen. Ook probeer ik zoveel mogelijk foto’s van onze klanten te regrammen via onze Instagram accounts, zodat we ze ook even in de spotlights zetten en een confidence boost geven. Daar zijn we dan ook IEDERE dag mee bezig! Ook onderling geven vrouwen elkaar regelmatig complimentjes en er zijn eigenlijk nooit vervelende reacties. Dat is mooi om te zien. We hebben een hele sterke community gebouwd daarin!’’
Chantal
Graphic Design Junkie
Chantal
‘’We bespreken hier echt álle vrouwen topics: denk daarbij aan gezondheid, liefde, vriendschap, menstruatie of zwangerschap. Dat laatste heb ik zelf ook ervaren toen ik zwanger was. Er wordt meegedacht en alles is goed geregeld zoals bijvoorbeeld een kolfruimte en luierpakket. Die vrouwelijke touch zie je ook weer goed terug in onze designs: roze, glitters en goud vatten het goed samen. Hysterisch chic noem ik het!’’


In welk item voel jij jezelf het meest krachtig


‘’Ik voel mij het meest krachtig als ik hakken draag: dat kan in combinatie met bijvoorbeeld een jurk of jeans zijn. Daardoor neem je toch een bepaalde houding aan en voel ik me gelijk zelfverzekerder, vrouwelijk en sexy: zo rock ik elke meeting!’’

Laura
Teamlead
Laura

‘’Ik voel me het meest krachtig als mijn outfit past bij mijn mood. De ene dag zijn dat sneakers met een jeans en de andere dag hakken met een jurkje. Kunnen dragen waar ik zin in heb: dat vind ik het állerbelangrijkste!’’

Deméry
Online marketing magician
Deméry

''In verschillende items maar als ik moet kiezen, dan in een goede flared jeans die mijn lange benen benadrukt. Dan voel ik me écht krachtig! Vooral in combinatie met een mooie coltrui of blouse. En mijn gouden sieraden mogen daarbij ook niet ontbreken.’’

Anne
Communication Queen
Anne

‘’De afgelopen maanden vind ik een pak, dus flared broek met jasje, wel een goed item! Ik vind het namelijk vooral belangrijk dat het lekker zit. Een pak werd voorheen als een typisch mannending gezien, maar ik vind het tof dat iedereen dit nu gewoon kan dragen!’’

Zoï
Communication Princess
Zoï

‘’Dat is niet één bepaald kledingstuk. Ik vind het vooral belangrijk dat de outfit matcht bij hoe ik me ’s ochtends voel. Deze moet passen bij wat ik ga doen en wil uitstralen op dat moment. Anders voel ik me niet empowered die dag!’’

Jessica
Online marketing magician
Jessica

‘’In een fijne maxi jurk van King Louie. Daar kan ik namelijk mijn stoere Dr. Martens onder dragen voor de ultieme rock and roll look! Dat past namelijk écht bij mij. En de jurk moeten zakken hebben. Die kan ik vullen met snacks en natuurlijk confetti: mijn secret weapon.’’

Corine
Graphic Design Junkie
Corine

‘’Black is my power colour! Ik draag namelijk altijd graag zwarte kleding. Voor mijn gevoel kleedt het af en dan hoef ik ook niet na te denken of het matcht met de rest van mijn outfit: het kan allemaal! Ik vind het daarbij wel tof om dat te combineren met een opvallende eyecatcher zoals bijvoorbeeld een jasje of schoenen in een mooie kleur of print.’’

Chantal
Graphic Design Junkie
Chantal