Team - Customer Care & Vertalers
Telefonisch, per mail, via Facebook Messenger, WhatsApp of chat: je kunt via verschillende kanalen bij ons terecht met al jouw vragen. We krijgen de meeste vragen over de maatvoering van onze collectie of over de status van pakketjes, maar ook regelmatig worden we gebeld voor een stylingadvies. Wij denken graag mee en gaan samen op zoek naar een geschikte item of de juiste maat. Daar besteden we veel aandacht aan! Daarnaast zorgen wij er natuurlijk ook voor dat de informatie op onze website zoals de ‘veelgestelde vragen’ zo duidelijk mogelijk is, zodat jij zo snel mogelijk een antwoord vindt op jouw vraag! Onze eigen vertalers zorgen ervoor dat dit per taal in de juiste vorm wordt overgebracht. Je moet het gevoel krijgen alsof je contact heb met een goede vriendin: die informele communicatie vinden wij erg belangrijk!
Teamlead
‘’De klant moet met een goed gevoel de telefoon opleggen nadat ze met ons contact heeft gehad. Wij lossen niet alleen problemen op, maar verrassen onze klanten ook met kleine attenties. We vinden het leuk om een klant in de watten te leggen, vooral als ze er niet eens om heeft gevraagd. We doen er alles aan om je blij te maken!’’
Social Chatter
‘’Ik merk op social media dat vrouwen echt fan
zijn ons: ze willen ook graag geadviseerd en geholpen worden. Ik vind het leuk
dat ik de mensen ook echt leer kennen. Dat persoonlijke contact zal, ondanks
dat we flink gegroeid zijn als bedrijf, altijd zo blijven! Ik maak sowieso een
hoop mee via onze chat en social media. Dat zijn soms mooie maar vaak ook
ontroerende verhalen. Zoals een vrouw die ernstig ziek was maar dan toch veel
troost haalt uit onze kleding.’’
Customer Care Sweetheart
‘’Ik vind het echt fijn dat we vrouwen een
zelfverzekerd gevoel geven in onze kleding bij bijvoorbeeld belangrijke
gebeurtenissen zoals een bruiloft. We leven echt mee en willen de klant het
gevoel geven alsof ze met een vriendin belt als ze contact met ons opneemt. Ik
merk dat ze dat ook echt waarderen en daardoor graag bij ons terugkomen. Een klant heeft zelfs
wel eens een plakboek voor ons gemaakt met allemaal retro outfits uit onze
collectie, super leuk! Dan merk je ook wel meteen die persoonlijke band.’’
Customer Care Sweetheart
‘’Wekelijks krijgen we telefoontjes van klanten die ons om een
stylingadvies vragen. Onlangs mocht ik een klant uitgebreid telefonisch adviseren. Het gesprek was zó persoonlijk dat we meer dan een half uur met elkaar mochten spreken. Vanwege een operatie kon ze niet meer alles dragen en ik heb
haar geholpen toch een geschikte outfit te vinden. Ik neem daar echt de tijd
voor en ze was daar erg blij mee! Vaak krijgen
we dan achteraf ook nog eens een leuke review of persoonlijk bedankje. We maken heel veel vrouwen blij met onze collectie en
service en dat is super leuk!’’
Lovely Linguistics
‘’Ik heb wel een bepaalde manier van schrijven in
het Frans ontwikkeld. Je kunt onze teksten niet zomaar door een vertaalmachine
halen: ik wil het juist zo persoonlijk mogelijk maken. Ik zie de lezer van onze
teksten als een vriendin en zo probeer ik dat in het Frans over te brengen.
Daarin proberen we vrouwen gelukkig te maken en zelfvertrouwen te geven, want we
zijn soms veel te streng voor onszelf. Dat is jammer! Ik ben juist blij dat ik tegenwoordig
meer rondingen heb en in onze kleding komen ze extra mooi uit.’’
Lovely Linguistics
‘’Bij de vertalingen van onder andere onze productteksten
houden we ook rekening met body positvity. Dat vind ik zelf ook erg belangrijk!
Jouw mooie punten mag je juist benadrukken, maar je hoeft jezelf niet te
veranderen. Je bent namelijk goed zoals je bent! Dat nemen we dan ook mee in
onze teksten en advies naar de klant. Dit is per taal verschillend dus per
vertaling proberen we daar dan ook de juiste lading aan mee te geven. Iets waar
we wel dagelijks mee bezig zijn.’’
Customer Care Sweetheart
‘’Ik spreek via de telefoon wel eens klanten die een
maatje meer hebben en het lastig vinden om iets te vinden wat hen ten goede
komt. Door maatje 34 op de catwalk en in magazines, wordt dat vaak nog steeds
als het ideaalbeeld gezien. Dat proberen wij te doorbreken door vele andere
mogelijkheden te laten zien. Dat moedigt vrouwen juist aan om iets bij ons te
durven bestellen. Als je je goed voelt dan straal je dat ook uit. Heel cliché maar
zo waar!‘’
Customer Care Sweetheart
‘’We zijn heel amicaal en toegankelijk naar onze
klanten. Als we bijvoorbeeld een aangrijpend verhaal per mail ontvangen, sturen
we regelmatig een handgeschreven kaartje met goodie om een hart onder de riem
te steken. Ook heb ik een tijdje geleden nog een vrouw geholpen die een
maagverkleining heeft gehad en erg onzeker was over haar lichaam. Uiteindelijk
heb ik haar goed kunnen adviseren en heeft ze me achteraf nog een keer gebeld
om te bedanken. Ze was erg blij met haar nieuwe jurkjes!’’
In welk item voel jij jezelf het meest krachtig?
’’In een mooie swing jurk! Deze benadrukt juist mijn positieve punten. Ik
durfde zo’n jurk voorheen nooit te dragen, maar sinds ik bij TopVintage werk
heb ik mijn lichaam en stijl beter leren kennen. Het gaat er vooral om dat je
je er goed in voelt!”’
Customer Care Sweetheart
‘’Ik
kan erg blij worden van een stijlvolle jumpsuit of maxi jurk. Vooral doordat je
deze op veel verschillende manieren kunt stylen. Een maxi jurk kan bijvoorbeeld
met stoere boots naar kantoor en met een paar chique pumps eronder ben ik zo
klaar voor een feestje!’’
Teamlead
‘’In een jeans en als mijn haar goed zit! Ik ben
niet echt een typisch ‘meisje- meisje’ en draag dan ook nooit jurken of rokjes
maar meer casual outfits. Al vind ik het wel mooi bij een ander! Ik houd me
niet op aan de allerlaatste modetrends: ik moet me vooral lekker voelen in mijn kleding.’’
Social Chatter
‘’In een little black dress met mooie pumps en rode lippenstift naar een
speciale gelegenheid! Maar ik kan ook heel blij worden van een goed zittende
jeans. Het ligt net een beetje aan mijn mood en waar ik me goed bij voel op dat
moment.’’
Customer Care Sweetheart
‘’Ik voel me het meest krachtig in een pencil jurk van Rock-a-Booty. De
spijkerstof maakt de jurk stoer en het pencil model vrouwelijk: een super mooie
combi! Ik heb al verschillende items van Rock-a-Booty in mijn kast hangen. De
collecties hebben echt een perfecte pasvorm. Ik ben fan! En ook in de nieuwste
collectie zit een topstuk waar ik me superkrachtig in voel: ik ben helemaal verliefd
op de Audrey jumpsuit!’’
Lovely Linguistics
‘’In een swing jurk en op hoge hakken voel ik me het meest krachtig.
Voordat ik bij TopVintage ging werken, had ik geen jurken in mijn kast hangen.
Maar sinds ik hier werk ben ik juist jurken gaan dragen. Vooral een swing of
semi-swing jurk benadrukt mijn positieve punten en daar voel ik me dan ook
helemaal comfortabel in!’’
Lovely Linguistics
’In strakke jurken van Glamour Bunny en Vintage
Diva! Voordat ik bij TopVintage werkte droeg ik die eigenlijk nooit. Ik was
voorheen altijd best onzeker over mijn figuur maar tegenwoordig ben ik dus veel
meer jurkjes gaan dragen en me vrouwelijker gaan kleden. Voorheen wist ik ook
niet eens dat het me stond, dus dat is wel een eye-opener geweest.’’
Customer Care Sweetheart
‘’Dat ligt aan mijn stemming en aan het weer! Ik draag heel graag
jurkjes en dan het liefst een a-lijn of pencil model. Dan voel ik me het meest
krachtig! Vooral met een paar mooie pumps eronder.‘’
Customer Care Sweetheart