First things first

Team - Customer Care & Vertalers



Telefonisch, per mail, via Facebook Messenger, WhatsApp of chat: je kunt via verschillende kanalen bij ons terecht met al jouw vragen. We krijgen de meeste vragen over de maatvoering van onze collectie of over de status van pakketjes, maar ook regelmatig worden we gebeld voor een stylingadvies. Wij denken graag mee en gaan samen op zoek naar een geschikte item of de juiste maat. Daar besteden we veel aandacht aan! Daarnaast zorgen wij er natuurlijk ook voor dat de informatie op onze website zoals de ‘veelgestelde vragen’ zo duidelijk mogelijk is, zodat jij zo snel mogelijk een antwoord vindt op jouw vraag! Onze eigen vertalers zorgen ervoor dat dit per taal in de juiste vorm wordt overgebracht. Je moet het gevoel krijgen alsof je contact heb met een goede vriendin: die informele communicatie vinden wij erg belangrijk!


Silke
Teamlead

‘’De klant moet met een goed gevoel de telefoon opleggen nadat ze met ons contact heeft gehad. Wij lossen niet alleen problemen op, maar verrassen onze klanten ook met kleine attenties. We vinden het leuk om een klant in de watten te leggen, vooral als ze er niet eens om heeft gevraagd. We doen er alles aan om je blij te maken!’’  

Sandra
Social Chatter

‘’Ik merk op social media dat vrouwen echt fan zijn ons: ze willen ook graag geadviseerd en geholpen worden. Ik vind het leuk dat ik de mensen ook echt leer kennen. Dat persoonlijke contact zal, ondanks dat we flink gegroeid zijn als bedrijf, altijd zo blijven! Ik maak sowieso een hoop mee via onze chat en social media. Dat zijn soms mooie maar vaak ook ontroerende verhalen. Zoals een vrouw die ernstig ziek was maar dan toch veel troost haalt uit onze kleding.’’ 

Nicole
Customer Care Sweetheart

‘’Ik vind het echt fijn dat we vrouwen een zelfverzekerd gevoel geven in onze kleding bij bijvoorbeeld belangrijke gebeurtenissen zoals een bruiloft. We leven echt mee en willen de klant het gevoel geven alsof ze met een vriendin belt als ze contact met ons opneemt. Ik merk dat ze dat ook echt waarderen en daardoor graag bij ons terugkomen. Een klant heeft zelfs wel eens een plakboek voor ons gemaakt met allemaal retro outfits uit onze collectie, super leuk! Dan merk je ook wel meteen die persoonlijke band.’’

Sylvia
Customer Care Sweetheart

‘’Wekelijks krijgen we telefoontjes van klanten die ons om een stylingadvies vragen. Onlangs mocht ik een klant uitgebreid telefonisch adviseren. Het gesprek was zó persoonlijk dat we meer dan een half uur met elkaar mochten spreken. Vanwege een operatie kon ze niet meer alles dragen en ik heb haar geholpen toch een geschikte outfit te vinden. Ik neem daar echt de tijd voor en ze was daar erg blij mee! Vaak krijgen we dan achteraf ook nog eens een leuke review of persoonlijk bedankje. We maken heel veel vrouwen blij met onze collectie en service en dat is super leuk!’’

Fleur
Lovely Linguistics

‘’Ik heb wel een bepaalde manier van schrijven in het Frans ontwikkeld. Je kunt onze teksten niet zomaar door een vertaalmachine halen: ik wil het juist zo persoonlijk mogelijk maken. Ik zie de lezer van onze teksten als een vriendin en zo probeer ik dat in het Frans over te brengen. Daarin proberen we vrouwen gelukkig te maken en zelfvertrouwen te geven, want we zijn soms veel te streng voor onszelf. Dat is jammer! Ik ben juist blij dat ik tegenwoordig meer rondingen heb en in onze kleding komen ze extra mooi uit.’’    

Désirée
Lovely Linguistics

‘’Bij de vertalingen van onder andere onze productteksten houden we ook rekening met body positvity. Dat vind ik zelf ook erg belangrijk! Jouw mooie punten mag je juist benadrukken, maar je hoeft jezelf niet te veranderen. Je bent namelijk goed zoals je bent! Dat nemen we dan ook mee in onze teksten en advies naar de klant. Dit is per taal verschillend dus per vertaling proberen we daar dan ook de juiste lading aan mee te geven. Iets waar we wel dagelijks mee bezig zijn.’’

Alexandra
Customer Care Sweetheart

‘’Ik spreek via de telefoon wel eens klanten die een maatje meer hebben en het lastig vinden om iets te vinden wat hen ten goede komt. Door maatje 34 op de catwalk en in magazines, wordt dat vaak nog steeds als het ideaalbeeld gezien. Dat proberen wij te doorbreken door vele andere mogelijkheden te laten zien. Dat moedigt vrouwen juist aan om iets bij ons te durven bestellen. Als je je goed voelt dan straal je dat ook uit. Heel cliché maar zo waar!‘’

Karin
Customer Care Sweetheart

‘’We zijn heel amicaal en toegankelijk naar onze klanten. Als we bijvoorbeeld een aangrijpend verhaal per mail ontvangen, sturen we regelmatig een handgeschreven kaartje met goodie om een hart onder de riem te steken. Ook heb ik een tijdje geleden nog een vrouw geholpen die een maagverkleining heeft gehad en erg onzeker was over haar lichaam. Uiteindelijk heb ik haar goed kunnen adviseren en heeft ze me achteraf nog een keer gebeld om te bedanken. Ze was erg blij met haar nieuwe jurkjes!’’


In welk item voel jij jezelf het meest krachtig


’’In een mooie swing jurk! Deze benadrukt juist mijn positieve punten. Ik durfde zo’n jurk voorheen nooit te dragen, maar sinds ik bij TopVintage werk heb ik mijn lichaam en stijl beter leren kennen. Het gaat er vooral om dat je je er goed in voelt!”’

Nicole
Customer Care Sweetheart

‘’Ik kan erg blij worden van een stijlvolle jumpsuit of maxi jurk. Vooral doordat je deze op veel verschillende manieren kunt stylen. Een maxi jurk kan bijvoorbeeld met stoere boots naar kantoor en met een paar chique pumps eronder ben ik zo klaar voor een feestje!’’

Silke
Teamlead

‘’In een jeans en als mijn haar goed zit! Ik ben niet echt een typisch ‘meisje- meisje’ en draag dan ook nooit jurken of rokjes maar meer casual outfits. Al vind ik het wel mooi bij een ander! Ik houd me niet op aan de allerlaatste modetrends: ik moet me vooral lekker voelen in mijn kleding.’’

Sandra
Social Chatter

‘’In een little black dress met mooie pumps en rode lippenstift naar een speciale gelegenheid! Maar ik kan ook heel blij worden van een goed zittende jeans. Het ligt net een beetje aan mijn mood en waar ik me goed bij voel op dat moment.’’ 

Sylvia
Customer Care Sweetheart

‘’Ik voel me het meest krachtig in een pencil jurk van Rock-a-Booty. De spijkerstof maakt de jurk stoer en het pencil model vrouwelijk: een super mooie combi! Ik heb al verschillende items van Rock-a-Booty in mijn kast hangen. De collecties hebben echt een perfecte pasvorm. Ik ben fan! En ook in de nieuwste collectie zit een topstuk waar ik me superkrachtig in voel: ik ben helemaal verliefd op de Audrey jumpsuit!’’

Fleur
Lovely Linguistics

‘’In een swing jurk en op hoge hakken voel ik me het meest krachtig. Voordat ik bij TopVintage ging werken, had ik geen jurken in mijn kast hangen. Maar sinds ik hier werk ben ik juist jurken gaan dragen. Vooral een swing of semi-swing jurk benadrukt mijn positieve punten en daar voel ik me dan ook helemaal comfortabel in!’’

Désirée
Lovely Linguistics

’In strakke jurken van Glamour Bunny en Vintage Diva! Voordat ik bij TopVintage werkte droeg ik die eigenlijk nooit. Ik was voorheen altijd best onzeker over mijn figuur maar tegenwoordig ben ik dus veel meer jurkjes gaan dragen en me vrouwelijker gaan kleden. Voorheen wist ik ook niet eens dat het me stond, dus dat is wel een eye-opener geweest.’’

Alexandra
Customer Care Sweetheart

‘’Dat ligt aan mijn stemming en aan het weer! Ik draag heel graag jurkjes en dan het liefst een a-lijn of pencil model. Dan voel ik me het meest krachtig! Vooral met een paar mooie pumps eronder.‘’

Karin
Customer Care Sweetheart