Retourformulier
Vul het retourformulier in en doe deze in de doos.
RETOURNEREN
Natuurlijk
hopen wij dat je tevreden bent met je aankoop. Wil je toch graag iets
retourneren?
Dat kan uiteraard, gorgeous! Bij Topvintage geldt:
♥ Niet
tevreden? Geld retour!
♥ Bijna
alle artikelen (ook sale/afgeprijsde artikelen) kunnen retour
♥ Retourneren kan binnen 30 dagen
♥ Snelle
creditering, uiterlijk binnen 7 werkdagen na ontvangst van retourzending
♥ Woon je in Nederland of
België en maak je gebruik van het retourlabel dat bijgevoegd is in je
pakketje? Dan betaal je €4,95 retourkosten (voor pakketjes van
0-30 kg). Dit wordt in mindering gebracht op het totaal terug te
ontvangen bedrag van je bestelling. Bij het postpunt hoef je dus
verder niets te betalen!
Zo werkt retourneren
Verzendsticker
Plak de meegeleverde verzendsticker op de doos. Heb je deze niet ontvangen? Neem dan contact op met onze Klantenservice
Inleveren bij een postlocatie
Stuur je pakketje terug via een postlocatie.
Inleveren bij TopVintage Store
Het is ook mogelijk om je pakketje terug te brengen bij onze Store in Kerkrade.
Meer informatie
Pakketje wordt verstuurd
Nu is het wachten tot het pakketje bij ons aankomt. Houd hiervoor de tracking link in de gaten.
Terugbetaling
Nadat we hebben gecontroleerd of alles in orde is, ontvang je na ongeveer 7 werkdagen het bedrag terug. Je krijgt een automatische bevestigingsmail.
Veelgestelde vragen
Kan ik mijn pakketje ook in jullie Topvintage Store in Kerkrade retourneren?
Ja,
dat kan! Onze Store is geopend op maandag van 13:00 uur tot en met 17:00 uur en dinsdag tot en met zaterdag van 10.00 uur tot
en met 17.00 uur.
Je
kunt je pakketje dan langsbrengen bij de ladies aan de balie in onze Store. Vergeet niet het retourformulier bij te voegen!
Kan ik verschillende bestellingen in één pakket retourneren?
Jazeker, dat is geen probleem! We willen je wel vragen om beide retourformulieren in het pakketje te voegen. Zo kan onze retourafdeling de items aan de juiste bestelling koppelen.
Hoe moet ik mijn pakketje retourneren?
Wat
jammer dat je aankoop niet helemaal naar wens is. Je hoeft jouw retour niet via
e-mail aan te melden. Volg de stappen van het formulier dat in de doos zit en
stuur je pakketje via het postkantoor. Woon je in de buurt? Je mag je
pakketje ook retourneren in onze TopVintage Store aan de Wiebachstraat 9 in
Kerkrade.
Vergeet niet het retourformulier met je gegevens mee te sturen. Zodra je pakket
is ontvangen en verwerkt boeken wij direct het aankoopbedrag naar je
terug.
Wil
je toch liever een andere maat of je jurk bijvoorbeeld ruilen voor een andere
kleur? Plaats dan eenvoudig een nieuwe bestelling met de gewenste maat (of
kleur) zodat je deze snel in huis hebt!
Ik kan geen retourlabel vinden in mijn pakketje. Wat nu?
Als je in Nederland, België of Duitsland woont ontvang je naast het retourformulier ook een retoursticker in je pakket. Deze sticker kan soms statisch worden en plakt dan vast aan de binnenkant van de verpakking. Controleer dus goed de binnenkant van de verpakking, want het label kan soms verstopt zitten
Wat zijn jullie retourvoorwaarden?
Voor onze retourservice komen uitsluitend items in aanmerking die voldoen aan de volgende voorwaarden:
- Binnen 30 dagen na ontvangst geretourneerd;
- Voorzien van een aangehecht label. Indien van toepassing in originele onbeschadigde verpakking;
- Ongedragen en ongewassen;
- Voorzien van een hygiënestrip (dit geldt voor lingerie en badmode);
- schoenen zonder draagsporen en in originele doos die niet als verzenddoos gebruikt dient te worden; zonder plakband, stickers en onbeschreven.
De
volgende items zijn uitgesloten van onze retourservice:
Shapewear broekjes, oorbellen, inleg-/antislip zooltjes, boeken en
lipsticks die gedragen zijn en niet meer in de ongeopende verpakking zitten.
Helaas kunnen wij uit hygiënisch oogpunt beenmode met geopende verpakking niet retour nemen.
Wij vragen je vriendelijk de verpakking van de volgende artikelen ongeopend te laten omwille van de hygiëne:
- Panty's
- Hold up kousen
- Naadkousen
- Jarretelkousen
- Kousjes en sokken
- Make-up
Indien een van bovenstaande artikelen wordt geretourneerd in een niet-originele staat, met geopende verpakking en/of verbroken verzegeling, zal de terugbetaling worden geweigerd en het artikel niet worden teruggezonden.
Kleding en schoenen mogen uiteraard binnenshuis even gepast worden (maar niet gedragen). We verzoeken je vriendelijk om lingerie of badmode waarin geen hygiënestrip zit, te passen terwijl je ondergoed of shapewear draagt. Bewaar onze items niet in rokerige ruimtes, in de keuken of in de nabijheid van je geliefde kat of andere huisdieren. Items die niet fris meer ruiken, of netjes uitzien, kunnen wij helaas niet meer aanbieden aan andere vintage lovin’ ladies!
Onze gehele wettelijke algemene voorwaarden vind je hier.
Wat is jullie retouradres?
Het pakket mag je retourneren naar:
In Nederland
Topvintage
Antwoordnummer 2030
6460 VB Kerkrade
Nederland
In Duitsland
Topvintage / JR
Logistics GmbH
Carlstraße 50
52531 Übach-Palenberg
Deutschland
In België
P/A BX SIR –
Topvintage
Vilvoordsesteenweg
233
1099 Bruxelles
X
België
In Frankrijk
Topvintage / H.M. Verploegen France
2, Rue Blaise Pascal
38090 Vaulx-Milieu
France
Alle andere landen
Topvintage
Wiebachstraat 9
6466 NG Kerkrade
Nederland
Ik heb een foutief of defect artikel ontvangen. Wat nu?
Heb je onverhoopt een foutief of defect artikel ontvangen? Onze excuses hiervoor! Om je zo snel mogelijk een oplossing te kunnen bieden, verzoeken wij je om de klacht meteen aan ons te melden (het liefst voordat je het artikel retourneert). Je kunt een e-mail sturen naar klantenservice@topvintage.nl of telefonisch contact met ons opnemen: 0031 (0)45 750 720 8 en vanuit België op het nummer 038 08 19 34 (maandag t/m vrijdag van 09.00 - 17.00 uur m.u.v. Nederlandse feestdagen).
Hoe verloopt de verwerking van mijn retour?
Bij
ontvangst van je retourzending zullen wij deze uiterlijk binnen 7 werkdagen
verwerken en je een bevestiging hiervan via e-mail toesturen.
Tijdens
de verwerking van je retourzending zullen wij het aankoopbedrag van de
geretourneerde artikelen direct terugboeken naar de door jou gekozen
betaalmethode. Dat betekent dat wanneer je met creditcard hebt betaald, je ook
het geld op de rekening van je creditcard terug ontvangt.
Geen
bevestiging ontvangen?
Heb je binnen 10 werkdagen nog steeds geen bevestiging van ons
ontvangen? Dan adviseren we je om contact op te nemen met onze customer care
sweethearts, zodat zij je pakketje kunnen traceren. Is er sprake van een
vertraging? Dan kunnen wij je retourtermijn graag verruimen!
Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn pakketje?
Als je in Nederland, België of Duitsland woont en ons retourlabel gebruikt, betaal je € 4,95 (voor pakketjes van 0-30 kg). Dit wordt in
mindering gebracht op het totaal terug te ontvangen bedrag van je bestelling.
Bij het postpunt hoef je dus verder niets te betalen!
Waarom moet ik nog €6,90 betalen aan Klarna?
Als jij de volledige bestelling retour stuurt en
via Klarna betaald hebt, blijven daar aan het einde nog kosten van in
totaal €6,90 over. Dit zijn de kosten van het retourlabel (€4,95) + de
servicekosten voor het gebruik van Klarna (€1,95)