Lees hier meer over onze maatregelen omtrent COVID-19

Retour & Omruilservice



Natuurlijk hopen wij dat je tevreden bent met je aankoop. Wil je toch graag iets retourneren?
Dat kan uiteraard, gorgeous! Bij TopVintage geldt:

♥ Niet tevreden? Geld retour!
♥ Bijna alle artikelen (ook sale/afgeprijsde artikelen) kunnen retour
♥ In deze onzekere tijd maken we het graag nog makkelijker voor jou. Daarom verlengen we onze retourtermijn tijdelijk van 30 naar 60 dagen.
♥ Snelle creditering, uiterlijk binnen 5 dagen na ontvangst van retourzending

Onze maatregelen omtrent COVID-19
In verband met de huidige situatie willen we graag laten weten welke acties we ondernemen. Op die manier kunnen we allemaal een steentje bijdragen om onze samenleving te helpen en veilig te blijven.


Voor ons bij TopVintage betekent dit het volgende:  

  • Onze magazijn toppers werken hard om alle pakketjes te verwerken, zodat jij jouw roze TopVintage doos zo snel mogelijk kunt omhelzen. Daarbij wordt rekening gehouden met de extra hygiëne voorschriften en 1,5 meter afstand. 
  • In deze onzekere tijd maken we het graag nog makkelijker voor jou. Daarom verlengen we onze retourtermijn van 30 naar 60 dagen. Zoals jullie van ons gewend zijn is jouw tevredenheid onze hoogste prioriteit!
  • Ook voor onze postbezorgers willen we graag veiligheid voorop. De PostNL bezorger tekent zelf (na toestemming van de ontvanger) voor ontvangst. Dit wordt gedaan om het contact te minimaliseren. Je wordt als ontvanger gevraagd om de laatste 3 tekens van het legitimatiebewijs en deze te noteren in het handtekeningveld.
  • Iedereen van ons kantoor werkt zoveel mogelijk thuis maar we zijn gewoon weer volledig telefonisch bereikbaar. Daarnaast kun je ook altijd mailen naar service@topvintage.nl, een berichtje sturen via de chat op onze website of via WhatsApp een appje sturen naar (0)45 7507208. Onze Customer Care Sweethearts helpen je graag!
  • Ben jij in afwachting van een roze geluksmomentje? Houd dan de tracking link in de gaten voor de meest actuele status van je pakketje. De mail met deze link ontvang je vaak pas in de avond.
  • De TopVintage Store is momenteel nog gesloten, maar gaat vanaf 3 juni (met aangepaste maatregelen) weer open.
  • Ben jij in afwachting van een roze geluksmomentje? Houd dan de tracking link in de gaten voor de meest actuele status van je pakketje. De mail met deze link ontvang je vaak pas in de avond.

Je kunt shoppen zoals je van ons gewend bent. Bij mogelijke vertragingen die zich kunnen voordoen hopen we op je begrip. We hopen dat we op deze manier toch nog voor wat geluksmomentjes kunnen zorgen.

Pas goed op jezelf en elkaar. 
Angelique & Team TopVintage


Klik hieronder voor meer informatie over een specifiek onderwerp uit ons retourbeleid:

Stappenplan retourneren

Wat jammer dat je aankoop niet helemaal naar wens is. Je hoeft jouw retour niet via e-mail aan te melden. Volg de stappen van het formulier dat in de doos zit en stuur je pakketje via het postkantoor retour. Woon je in de buurt? Je mag je pakketje ook retourneren in onze TopVintage Store aan de Wiebachstraat 9 in Kerkrade.
Vergeet niet het retourformulier met je gegevens mee te sturen. Zodra je pakket is ontvangen en verwerkt boeken wij direct het aankoopbedrag naar je terug. 

Wil je toch liever een andere maat of je jurk bijvoorbeeld ruilen voor een andere kleur? Plaats dan eenvoudig een nieuwe bestelling met de gewenste maat (of kleur) zodat je deze snel in huis hebt!  

Retourvoorwaarden

Voor onze retourservice komen uitsluitend items in aanmerking die voldoen aan de volgende voorwaarden:

  • Binnen 30 dagen na ontvangst geretourneerd (tijdelijk verlengd naar 60 dagen!);
  • Voorzien van een aangehecht label. Indien van toepassing in originele onbeschadigde verpakking;
  • Ongedragen en ongewassen;
  • Voorzien van een hygiënestrip (dit geldt voor lingerie en badmode);
  • schoenen zonder draagsporen en in originele doos die niet als verzenddoos gebruikt dient te worden; zonder plakband, stickers en onbeschreven;
  • Het pakket is voldoende gefrankeerd.


De volgende items zijn uitgesloten van onze retourservice:
Shapewear broekjes, panty’s, oorbellen, inleg-/antislip zooltjes, boeken en lipsticks die gedragen zijn en niet meer in de originele verpakking zitten.

Kleding en schoenen mogen uiteraard binnenshuis even gepast worden (maar uiteraard niet gedragen), We verzoeken je vriendelijk om lingerie of badmode waarin geen hygiënestrip zit, te passen terwijl je ondergoed of shapewear draagt. Bewaar onze items niet in rokerige ruimtes, in de keuken of in de nabijheid van je geliefde kat of andere huisdieren. Items die niet fris meer ruikt, of netjes uitziet, kunnen wij namelijk helaas niet meer aanbieden aan andere vintage lovin’ ladies!

Onze gehele wettelijke algemene voorwaarden vind je hier


Retouradressen

Het pakket mag je retourneren naar:

In Nederland

TopVintage
Postbus 6003
6401SB Heerlen
Nederland

In Duitsland

TopVintage / Bayer Kurier
Strangenhäuschen 26
52070 Aachen
Deutschland

In België

TopVintage (bpost)*
Rue Abot 8
4890 Thimister – Clermont
België

*Verstuur het pakket met bpost, andere pakketdiensten herkennen dit adres niet!

In Frankrijk

TopVintage / H.M. Verploegen France SAS
Parc d’activité de Chesnes la Noirée
14, Impasse de Malacombe
38291 Saint Quentin Fallavier Cedex
France

Alle andere landen

TopVintage
Wiebachstraat 9
6466 NG Kerkrade
Nederland

Foutief of defect artikel ontvangen

Heb je onverhoopt een foutief of defect artikel ontvangen? Onze excuses hiervoor! Om dit zo snel mogelijk in orde te kunnen maken, verzoeken wij je om dit zo snel mogelijk aan ons te melden. Je kunt een e-mail sturen naar service@topvintage.nl of telefonisch contact met ons opnemen: 0031 (0)45 750 720 8 en vanuit België op het nummer 038 08 19 34 (maandag t/m vrijdag van 09.00 - 17.00 uur m.u.v. Nederlandse feestdagen).

Verwerking retour

Bij ontvangst van je retourzending zullen wij deze uiterlijk binnen 5 werkdagen verwerken en je een bevestiging hiervan via e-mail toesturen.

Tijdens de verwerking van je retourzending zullen wij het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen direct terugboeken naar de door jou gekozen betaalmethode. Dat betekent dat wanneer je met creditcard hebt betaald, je ook het geld op de rekening van je creditcard terug ontvangt.

Geen bevestiging ontvangen?
Heb je binnen 7 werkdagen nog steeds geen bevestiging van ons ontvangen? Dan adviseren we je om contact op te nemen met het postbedrijf waarmee je de retourverzending hebt verstuurd, zodat zij je pakketje kunnen traceren.

Wij beschikken helaas niet over de gegevens van je retourpakket en kunnen je hierin dan ook niet helpen. Is er sprake van een vertraging? Laat het ons dan weten zodat wij je retourtermijn eventueel kunnen verruimen!

Klacht, opmerking of feedback

Wij doen altijd ons uiterste best om onze klanten tevreden te stellen en klanttevredenheid heeft onze hoogste prioriteit. Mocht er onverhoopt iets niet naar wens zijn, meld ons dit s.v.p. altijd! Juist met jouw opmerking, feedback, klacht of tip kunnen wij onze service blijven verbeteren! Je kunt telefonisch of per e mail contact met ons opnemen.

Vragen of onduidelijkheden

Heb je vragen of zijn er bepaalde onduidelijkheden? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij helpen je graag!


Chat