Onze retourservice



Natuurlijk hopen wij dat je tevreden bent met je aankoop. Wil je toch graag iets retourneren?
Dat kan uiteraard, gorgeous! Bij TopVintage geldt:

♥ Niet tevreden? Geld retour!
♥ Bijna alle artikelen (ook sale/afgeprijsde artikelen) kunnen retour
♥ Retourneren kan binnen 30 dagen
♥ Snelle creditering, uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst van retourzending
♥ Woon je in Nederland of België en maak je gebruik van het retourlabel dat bijgevoegd is in je pakketje?  Dan betaal je €5,95 retourkosten (voor pakketjes van 0-30 kg). Dit wordt in mindering gebracht op het totaal terug te ontvangen bedrag van je bestelling. Bij het postpunt hoef je dus verder niets te betalen!

Vanwege drukte duurt de verwerking van je retourpakketje langer dan dat je van ons bent gewend.  Excuses voor het ongemak!


Klik hieronder voor meer informatie over een specifiek onderwerp uit ons retourbeleid

Hoe moet ik mijn pakketje retourneren?

Wat jammer dat je aankoop niet helemaal naar wens is. Je hoeft jouw retour niet via e-mail aan te melden. Volg de stappen van het formulier dat in de doos zit en stuur je pakketje via het postkantoor retour. Woon je in de buurt? Je mag je pakketje ook retourneren in onze TopVintage Store aan de Wiebachstraat 9 in Kerkrade.
Vergeet niet het retourformulier met je gegevens mee te sturen. Zodra je pakket is ontvangen en verwerkt boeken wij direct het aankoopbedrag naar je terug. 

Wil je toch liever een andere maat of je jurk bijvoorbeeld ruilen voor een andere kleur? Plaats dan eenvoudig een nieuwe bestelling met de gewenste maat (of kleur) zodat je deze snel in huis hebt!  


Vanwege drukte duurt de verwerking van je retourpakketje langer dan dat je van ons bent gewend.  Excuses voor het ongemak!

Wat zijn jullie retourvoorwaarden?

Voor onze retourservice komen uitsluitend items in aanmerking die voldoen aan de volgende voorwaarden:

  • Binnen 30 dagen na ontvangst geretourneerd;
  • Voorzien van een aangehecht label. Indien van toepassing in originele onbeschadigde verpakking;
  • Ongedragen en ongewassen;
  • Voorzien van een hygiënestrip (dit geldt voor lingerie en badmode);
  • schoenen zonder draagsporen en in originele doos die niet als verzenddoos gebruikt dient te worden; zonder plakband, stickers en onbeschreven.


De volgende items zijn uitgesloten van onze retourservice:
Shapewear broekjes, panty’s, oorbellen, inleg-/antislip zooltjes, boeken en lipsticks die gedragen zijn en niet meer in de originele verpakking zitten.

Kleding en schoenen mogen uiteraard binnenshuis even gepast worden (maar uiteraard niet gedragen), We verzoeken je vriendelijk om lingerie of badmode waarin geen hygiënestrip zit, te passen terwijl je ondergoed of shapewear draagt. Bewaar onze items niet in rokerige ruimtes, in de keuken of in de nabijheid van je geliefde kat of andere huisdieren. Items die niet fris meer ruikt, of netjes uitziet, kunnen wij namelijk helaas niet meer aanbieden aan andere vintage lovin’ ladies!

Onze gehele wettelijke algemene voorwaarden vind je hier

Wat is jullie retouradres?

Het pakket mag je retourneren naar:

In Nederland

TopVintage
Postbus 6003
6401SB Heerlen
Nederland

In Duitsland

TopVintage / Bayer Kurier
Strangenhäuschen 26
52070 Aachen
Deutschland

In België

P/A BX VN6 – TopVintage
Vilvoordsesteenweg 233
1099 Brussel
België

*Verstuur het pakket met bpost, andere pakketdiensten herkennen dit adres niet!

In Frankrijk

TopVintage / H.M. Verploegen France 
14, Impasse du Rù
38070 Saint Quentin Fallavier
France

Alle andere landen

TopVintage
Wiebachstraat 9
6466 NG Kerkrade
Nederland

Ik heb een foutief of defect artikel ontvangen. Wat nu?

Heb je onverhoopt een foutief of defect artikel ontvangen? Onze excuses hiervoor! Om dit zo snel mogelijk in orde te kunnen maken, verzoeken wij je om dit zo snel mogelijk aan ons te melden. Je kunt een e-mail sturen naar service@topvintage.nl of telefonisch contact met ons opnemen: 0031 (0)45 750 720 8 en vanuit België op het nummer 038 08 19 34 (maandag t/m vrijdag van 09.00 - 17.00 uur m.u.v. Nederlandse feestdagen).

Hoe verloopt de verwerking van mijn retour?

Bij ontvangst van je retourzending zullen wij deze uiterlijk binnen 5 werkdagen verwerken en je een bevestiging hiervan via e-mail toesturen.

Tijdens de verwerking van je retourzending zullen wij het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen direct terugboeken naar de door jou gekozen betaalmethode. Dat betekent dat wanneer je met creditcard hebt betaald, je ook het geld op de rekening van je creditcard terug ontvangt.

Geen bevestiging ontvangen?
Heb je binnen 7 werkdagen nog steeds geen bevestiging van ons ontvangen? Dan adviseren we je om contact op te nemen met onze customer care sweethearts, zodat zij je pakketje kunnen traceren. Is er sprake van een vertraging? Dan kunnen wij je retourtermijn graag verruimen!


Vanwege drukte duurt de verwerking van je retourpakketje langer dan dat je van ons bent gewend.  Excuses voor het ongemak!

Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn pakketje?

Als je in Nederland, België of Duitsland woont en ons retourlabel gebruikt, betaal je € 5,95 (voor pakketjes van 0-30 kg). Dit wordt in mindering gebracht op het totaal terug te ontvangen bedrag van je bestelling. Bij het postpunt hoef je dus verder niets te betalen! 

Waarom moet ik nog €7,90 betalen aan Klarna?

Als jij de volledige bestelling retour stuurt en via Klarna betaald hebt, blijven daar aan het einde nog kosten van in totaal €7,90 over. Dit zijn de kosten van het retourlabel (€5,95) + de servicekosten voor het gebruik van Klarna (€1,95) 


Chat