Retour & Omruilservice


Natuurlijk hopen wij dat je tevreden bent met je aankoop. Wil je echter toch iets retourneren of ruilen dan kan dat uiteraard!

  • Niet tevreden? Geld retour!
  • Bijna alle artikelen, ook sale/afgeprijsde artikelen, kunnen retour
  • 30 dagen zichttermijn na ontvangst
  • Eenvoudig een artikel omruilen voor een andere maat
  • Snelle creditering, uiterlijk binnen 3 dagen na ontvangst van retourzending


Klik hieronder voor meer informatie over een specifiek onderwerp uit ons retourbeleid:

Stappenplan ruilen & retourneren

Belangrijke aanvullende informatie:

Voor de kosten van de retourzending ben je als klant zelf verantwoordelijk. Verstuur het pakket eventueel aangetekend/verzekerd, indien de waarde van het pakket aanzienlijk is. Retourzendingen zijn voor eigen risico. Wij kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor zoekgeraakte pakketten.

Bij retourzendingen afkomstig van landen buiten Europa geldt dat wij geen verantwoordelijkheid kunnen nemen voor de betaling van de invoerrechten. Daarom verzoeken we je vriendelijk om op de factuur ‘Pre importation’ te schrijven en de factuur in het plastic hoesje op de doos te plakken. Dit is een hulpmiddel om het probleem met de invoerrechten te vermijden. Het is helaas geen garantie. Als we voor het retour ontvangen van de artikelen toch invoerrechten moeten betalen, zullen deze kosten verrekend worden met het te ontvangen retourbedrag. 

Retourvoorwaarden

Voor onze retour/ruil service komen uitsluitend artikelen in aanmerking:

  • welke binnen 30 dagen na ontvangst zijn geretourneerd;
  • welke zijn voorzien van een aangehecht label. Indien van toepassing in originele onbeschadigde verpakking;
  • weke ongedragen/ongewassen zijn;
  • welke zijn voorzien van een hygiënestrip (dit geldt uitsluitend voor badmode);
  • schoenen zonder draagsporen en in originele doos die niet als verzenddoos gebruikt dient te worden; zonder plakband, stickers en onbeschreven;
  • pakket voldoende gefrankeerd.

Kleding en schoenen mogen uiteraard binnenshuis gepast worden, echter niet gedragen. Bewaar onze artikelen s.v.p. niet in rokerige ruimtes, in de keuken of in de nabijheid van huisdieren. Kleding die niet fris meer ruikt, of netjes uitziet, kunnen en zullen wij uiteraard niet meer aanbieden aan onze klanten.

* De volgende artikelen zijn uitgesloten van onze retour-/ruilservice:
shapewearbroekjes, panty’s, oorbellen, inleg-/antislip zooltjes, boeken en lipsticks die gedragen zijn en niet meer in de originele verpakking zitten.

Onze gehele wettelijke algemene voorwaarden kun je hier vinden. 

Retouradressen

Het pakket mag je retourneren naar:

In Nederland

TopVintage
Wenckebachstraat 9
6466NC Kerkrade
Nederland

In Duitsland

TopVintage / Bayer Kurier
Strangenhäuschen 26
52070 Aachen
Deutschland

In België

TopVintage (bpost)*
Rue Abot 8
4890 Thimister – Clermont
België

*Verstuur het pakket met bpost, andere pakketdiensten herkennen dit adres niet!

Alle andere landen

TopVintage
Wenckebachstraat 9
6466NC Kerkrade
Nederland

Foutief of defect artikel ontvangen

Heb je onverhoopt een foutief of defect artikel ontvangen? Onze excuses hiervoor! Om dit zo snel mogelijk in orde te kunnen maken, verzoeken wij je om dit zo snel mogelijk aan ons te melden. Je kunt een e-mail sturen naar service@topvintage.nl of telefonisch contact met ons opnemen: 0031 (0)45 750 720 8 en vanuit België op het nummer 038 08 19 34 (maandag t/m vrijdag van 09.00 - 17.00 uur m.u.v. Nederlandse zon- en feestdagen).

Verwerking ruiling/retour

Bij ontvangst van je retourzending zullen wij deze uiterlijk binnen 3 werkdagen verwerken en je een bevestiging hiervan via e-mail toesturen.

Retour

Tijdens de verwerking van je retourzending zullen wij het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen direct terugboeken naar de door jou gekozen betaalmethode. Dat betekent dat wanneer je met creditcard hebt betaald, je ook het geld op de rekening van je creditcard terug ontvangt.

Ruiling

Bij een ruiling zullen wij de nieuwe maat of het nieuwe artikel met dezelfde prijs zo spoedig mogelijk versturen. Na verzending ontvang je een verzendbevestiging per e-mail met eventuele track & trace gegevens.

Indien je binnen 7 dagen geen bevestiging van ons ontvangen hebt, raden wij je aan contact op te nemen met de verzendmaatschappij waarmee je je retourzending verstuurd hebt zodat zij je pakket kunnen traceren. Wij beschikken niet over de gegevens van je retourpakket en kunnen hierin dan ook niet helpen. Indien er een vertraging is, laat het ons dan weten zodat wij je retourtermijn eventueel kunnen verruimen. 

Klacht, opmerking of feedback

Wij doen altijd ons uiterste best om onze klanten tevreden te stellen en klanttevredenheid heeft onze hoogste prioriteit. Mocht er onverhoopt iets niet naar wens zijn, meld ons dit s.v.p. altijd! Juist met jouw opmerking, feedback, klacht of tip kunnen wij onze service blijven verbeteren! Je kunt telefonisch of per e mail contact met ons opnemen.

Vragen of onduidelijkheden

Heb je vragen of zijn er bepaalde onduidelijkheden? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij helpen je graag!


Shop Assistant