Retour & Omruilservice


Onze TopVintage Service
Bij TopVintage kun je snel en veilig shoppen! Voor al* onze artikelen gelden onderstaande voorwaarden:

Niet tevreden? Geld retour!

Voor al* onze producten geldt Niet tevreden? Geld retour!? Dus ook voor Sale / afgeprijsde artikelen. Creditering is exclusief in rekening gebrachte bezorgkosten en vindt doorgaans direct, maar uiterlijk binnen 3 werkdagen na ontvangst retourzending plaats. Kosten voor retourzending zijn voor klant.

30 dagen zichttermijn na ontvangst
Binnen deze periode kun je rustig bekijken of je een bestelling wenst te behouden.

Gratis omruilen
Eenvoudig omruilen. Wil je een artikel ruilen voor een andere maat? Geen enkel probleem, neem dan svp zsm contact met ons op zodat wij dit artikel voor jou kunnen reserveren. Ruilingen binnen Nederland, België, Duitsland en Luxemburg worden gratis verzonden. Voor overige landen zijn wij helaas genoodzaakt een bijdrage in Priority verzending in rekening te brengen. Kosten voor retourzending zijn voor klant.   

Meld altijd vooraf dat je een artikel wilt ruilen. Dit kan binnen 30 dagen na ontvangst via e-mail: service@topvintage.nl o.v.v. je bestelnummer. Wij zullen dan binnen 1 werkdag op je e-mail reageren. 

Hoe kan ik een artikel RETOUR sturen?
Als je graag een artikel wil retourneren, hoeft dit niet via de e-mail te worden aangemeld. Je kunt op het bijgevoegde retourformulier aangeven wat de reden voor het retourneren is. Verpak het artikel goed en voeg het retour formulier bij je retourzending anders kan je retour niet worden verwerkt. Je kunt het adresstrookje van het retourformulier afknippen en op je pakket plakken. Je pakket geef je bij het dichtstbijzijnde postpunt af. Voor de kosten van de retourzending ben je als klant zelf verantwoordelijk.

Ik wil graag iets RUILEN
Onze artikelen zijn Hot! en soms in no time uitverkocht. Wil je graag iets ruilen, meld dit dan s.v.p. eerst aan via email service@topvintage.nl o.v.v. je bestelnummer  en vermelding van de gewenste maat of het gewenste artikelnummer zodat wij dit artikel - indien voorradig - direct voor jou uit onze voorraad kunnen halen. Na onze bevestiging per email kun je het (de) artikel(en) retour sturen. Wij zullen het (de) gewenste artikel(en) als service gratis verzenden zodra wij je zending in goede orde hebben ontvangen. I.v.m. de overgang naar een nieuw systeem is het helaas momenteel nog niet mogelijk om een ander artikel uit te zoeken en te verrekenen met je ruiling. Uiteraard mag je altijd een nieuw artikel bestellen. 

We streven ernaar om je retourzending/ruiling direct, maar uiterlijk binnen 3 werkdagen na ontvangst, te verwerken. Je ontvangt automatisch per e-mail een bevestiging zodra de terugbetaling is uitgevoerd of zodra het nieuwe artikel is verzonden.

FOUTIEF of DEFECT artikel ontvangen?
Heb je onverhoopt een foutief of defect artikel ontvangen? Onze excuses hiervoor! Om dit zo snel mogelijk in orde te kunnen maken verzoeken wij je om dit per omgaande aan ons te melden: service@topvintage.nl of telefonisch: +31(0)45 - 750 720 8 en vanuit België 038 08 19 34 (maandag t/m vrijdag van 09.00 - 17.00 uur m.u.v. Nederlandse zon- en feestdagen)

Onze retourpolicy in het kort
Onderaan op onze website www.TopVintage.nl staat een link naar onze gehele wettelijke algemene voorwaarden. In het kort: voor retouren / ruilingen komen uitsluitend artikelen in aanmerking:

- welke binnen 30 dagen na ontvangst zijn geretourneerd;
- welke zijn voorzien van een aangehecht label/indien van toepassing in originele onbeschadigde verpakking;
- weke ongedragen / ongewassen zijn;
- welke zijn voorzien van een hygiënestrip (dit geldt uitsluitend voor badmode);
- schoenen zonder draagsporen en in originele doos die niet als verzend doos gebruikt dient te worden; zonder plakband, stickers en onbeschreven;
- pakket voldoende gefrankeerd.

Kleding en schoenen mogen uiteraard binnenshuis gepast worden, echter niet gedragen. Bewaar onze artikelen svp niet in rokerige ruimtes, in de keuken of in de nabijheid van huisdieren. Kleding die niet fris meer ruikt, of netjes uitziet kunnen en zullen wij uiteraard niet meer aanbieden aan onze klanten.

* De volgende artikelen zijn uitgesloten van onze retour/ruil service:
shapewear broekjes, panty’s, oorbellen, inleg-/ antislip zooltjes, boeken en lipsticks die gedragen zijn en niet meer in de originele verpakking zitten.

Retouradres
 Het pakket mag je retourneren naar:

Voor onze Nederlandse klanten en overige landen m.u.v. België en Duitsland:
TopVintage 
Wenckebachstraat 9
6466 NC Kerkrade

In België:
TopVintage (B.Post)*
Rue Abot 8
4890 Thimister - Clermont
België
* verstuur het pakket met BPost, andere pakketdiensten herkennen dit adres niet!

In Duitsland:
TopVintage / Bayer Kurier
Strangenhäuschen 26
52070 Aachen
Duitsland

Voeg svp altijd je leveringsbon in je pakket, anders kunnen wij je retour/ruiling niet traceren en afhandelen.

Retourzendingen zijn voor eigen risico, wij kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor pakketten verzonden naar ons bedrijfsadres. Verpak daarom het artikel goed zodat het niet beschadigd kan raken en verstuur het eventueel aangetekend/verzekerd indien de waarde van het pakket aanzienlijk is.

Artikelen die niet voldoen aan onze retour policy zoals beschreven in onze algemene voorwaarden komen niet in aanmerking voor retour, maar zullen in overleg geretourneerd worden onder berekening van retour verzendkosten of vernietigd worden.

Bevestiging ontvangst retourzending binnen 3 werkdagen
Bij ontvangst van je retourzending zullen wij deze uiterlijk binnen 3 werkdagen per email bevestigen en direct zorg dragen voor creditering van het betreffende aankoopbedrag. Omruilartikelen zullen wij z.s.m. versturen, na verzending ontvang je een verzendbevestiging per email met eventuele track & trace gegevens.
Indien je van ons geen bevestiging ontvangt binnen 7 dagen, neem dan contact op met de verzendmaatschappij waarmee je je zending verstuurd hebt om je pakket te traceren. Wij beschikken niet over de gegevens van je retourpakket en kunnen hierin dan ook niet helpen. Indien er een vertraging is, laat het ons dan weten zodat wij je retour termijn eventueel kunnen verruimen.

Vragen of onduidelijkheden?
Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij helpen je graag!

Een opmerking, klacht of feedback?
Wij doen ons uiterste best om onze klanten tevreden te stellen en klanttevredenheid heeft onze hoogste prioriteit. Mocht er onverhoopt iets niet naar wens zijn meld ons dit s.v.p. altijd! Juist met jouw opmerking, feedback, klacht of tip kunnen wij onze service nog meer verbeteren! Je kunt telefonisch of per email contact met ons opnemen.

Shop Assistant