Meest gestelde vragen (FAQ)

Service

Oh nee! Uitverkocht, wat nu?

Onze items zijn Hot, gelimiteerd geproduceerd en vaak in no time uitverkocht! Klik op jouw (uitverkochte) maat, dan verschijnt er een pop up met eventuele nadere info.

Staat er 'verwachte levertijd: maand X' dan weten wij dat het artikel in deze maand 99% zeker weer binnen komt, maar wij kunnen helaas geen specifieke dag aangeven.
Staat er 'verwachte levertijd: onbekend' dan betekent dit dat wij (nog) geen nieuwe leveringsdatum ontvangen hebben van onze leverancier.

Niet elk artikel kan bijbesteld worden en wanneer / of een artikel weer leverbaar is, is afhankelijk van talloze  - niet door ons te beïnvloeden factoren - , denk aan: beschikbaarheid materiaal, productiesnelheid leverancier enz. 

Het enige wat rest is: maak gebruik van de Tip Mij! functie en duim dat het artikel op tijd weer binnen is :-D

Levering

Pasvorm

Welke maat moet ik nemen?

Wanneer je jezelf opmeet, je eigen maten opzoekt in de maattabel van het betreffende product en onze eventuele TIP! opvolgt, ben je 99% zeker van de juiste maat in dit artikel. Elk artikel wordt door ons opgemeten en gepast. In elk artikel vind je dus een unieke maattabel.

Waarom doen we dat? Elk artikel, merk, model, materiaal heeft veelal zijn eigen pasvorm en helaas bestaan er geen universele standaard maten. Voor meer info over hoe je jezelf kunt opmeten lees ook Help, hoe moet ik meten? 

Twijfel je desondanks, dan adviseren wij je uiteraard graag! Om jou een zo goed mogelijk maatadvies te kunnen geven, hebben wij deze gegevens nodig: je borst / taille / heupomvang.

Onze klantenservice staat dagelijks klaar om al jullie vragen te beantwoorden. Veelal komen jullie vragen overeen en het lijkt ons voor jou en voor ons gemakkelijk om vraag en antwoord hieronder weer te geven;

Service

  • Als het artikel niet past, kan ik het dan retour sturen en krijg ik dan mijn geld terug?

    Jazeker, voor alle items geldt: niet goed geld retour, behalve waar dit niet erbij vermeld staat zoals; oorbellen, panty's, make-up, ondergoed en boeken. 

  • Ik twijfel over 2 maten, kan ik beide kopen en 1 retour sturen en dan mijn geld terug krijgen?

    Jazeker, voor alle items geldt: niet goed geld retour, behalve waar dit niet erbij vermeld staat zoals; oorbellen, panty's, make-up, ondergoed en boeken. 

Pasvorm

  • Ik draag normaal maat X welke maat moet ik nemen?

    Omdat elk artikel, merk, model, materiaal veelal zijn eigen pasvorm heeft en omdat er helaas geen universele standaard maten bestaan, meten en passen wij daarom elk artikel eerst zelf door en maken a.d.h.v. deze gegevens een speciale maattabel-op-maat zoals weergegeven in deze artikelomschrijving, zodat het voor jou heel eenvoudig is om de juiste maat te kiezen :-D 

  • Ik ben smal/tenger/kleine borste/grote borsten/brede heupen, welke maat moet ik nemen?

    Omdat elk artikel, merk, model, materiaal veelal zijn eigen pasvorm heeft en omdat er helaas geen universele standaard maten bestaan, meten en passen wij daarom elk artikel eerst zelf door en maken a.d.h.v. deze gegevens een speciale maattabel-op-maat zoals weergegeven in deze artikelomschrijving, zodat het voor jou heel eenvoudig is om de juiste maat te kiezen :-D 

  • Ik ben klein/lang is dit artikel passend voor mij?

    Wij meten alle artikelen zelf op, ook de lengtematen, je kunt deze terugvinden in de maattabel zoals deze is weergegeven in de artikelomschrijving.

  • Ik heb al eens eerder jurkje X gekocht, welke maat moet ik dan in dit model kiezen?

    Omdat elk artikel, merk, model, materiaal veelal zijn eigen pasvorm heeft en omdat er helaas geen universele standaard maten bestaan, meten en passen wij daarom elk artikel eerst zelf door en maken a.d.h.v. deze gegevens een speciale maattabel-op-maat zoals weergegeven in deze artikelomschrijving, zodat het voor jou heel eenvoudig is om de juiste maat te kiezen :-D 

  • Ik heb moeilijke voeten, welke schoenen zijn passend voor mij?

    Onze schoenen zijn allemaal vrij normaal qua breedte en hoogte, tenzij anders vermeld in de artikelomschrijving.

Levertijd

  • Wanneer komt dit artikel weer binnen?

    Door op de uitverkochte maat te klikken kun je, je naam en e-mail adres opgegeven (je ontvangt dan een mail wanneer het artikel terug binnen is), hierbij staat ook vermeld wanneer en of een artikel opnieuw binnen komt.

  • Levertijd onbekend: ik heb een bruiloft/verjaardag/feestje op datum x, is het dan al binnen?

    Wanneer er bij een artikel staat levertijd onbekend, dan weten wij helaas niet wanneer het artikel weer binnenkomt. Dit kan over 2 weken zijn, maar het kan ook 6 maanden duren. Wij adviseren je daarom je naam en e-mail adres in te vullen op de website bij het aanklikken van de gewenste maat. Je ontvangt dan een mail wanneer het artikel terug op voorraad is.

  • Wat is de levertijd van produkten die uitverkocht zijn?

    Door op de uitverkochte maat te klikken kun je, je naam en e-mail adres opgegeven (je ontvangt dan een mail wanneer het artikel terug binnen is), hierbij staat ook vermeld wanneer en of een artikel opnieuw binnen komt. Wanneer er bij een artikel staat levertijd onbekend, dan weten wij helaas niet wanneer het artikel weer binnenkomt. Dit kan over 2 weken zijn, maar het kan ook 6 maanden duren. 

  • Wanneer krijgen jullie altijd nieuwe voorraad binnen?

    Wij krijgen dagelijks nieuwe artikelen binnen.

Internet winkel

  • Verkopen jullie alleen via internet?

    Ja, we verkopen alleen via internet en hebben geen winkels en / of een showroom.

  • Ik woon in de buurt, kan ik komen passen?

    Nee, dat kan helaas niet. Wij hebben geen pasruimtes en zijn hier niet op ingericht. 

  • Kan ik het artikel zelf komen halen / afgeven?

    Nee, dat kan helaas niet. Voor een snelle verwerking van je retour verzoeken wij je vriendelijk je pakket naar ons op te sturen. 

Verzending

  • Verzenden jullie ook naar België?

    Ja, uiteraard! Verzending is gratis naar België en daarnaast verzenden wij WereldWijd! 

  • Als ik nu bestel, wanneer kan ik het dan verwachten?

    Naar Nederland, België, Duitsland en Luxemburg is de levertijd 1 werkdag. Voor overige Europese landen geld 2-7 werkdagen en buiten Europa geld 5-14 werkdagen.

  • Ik ben overdag niet thuis, wat gebeurt er dan met mijn bestelling?

    Je bestelling wordt indien mogelijk bij de buren afgeleverd, of anders de volgende werkdag nogmaals aangeboden. Je zult in de meeste gevallen ook een briefje in de bus krijgen met daarop meer informatie. 

Betalingen

  • Ik heb van jullie een berichtje gekregen dat mijn geld is teruggeboekt, maar het is nog niet teruggeboekt op mijn rekening.

    Wij storten het bedrag altijd terug op de rekening waarmee je, je bestelling betaald hebt. Je zult het bedrag vervolgens binnen 1-3 werkdagen op je rekening hebben staan. Voor CreditCard betalingen geld dat het bedrag op je volgende maandoverzicht zichtbaar is. Het kan zijn dat er i.p.v. TopVintage.nl de naam van onze betaalprovider wordt gebruikt, dit is Multipay/Multisafepay. 
    Heb je het geld alsnog niet terug ontvangen, neem dan even contact op met onze KlantenService: service@topvintage.nl.

  •  Het lukt mij niet om online te betalen, mag ik jullie bankgegevens zodat ik het zelf kan overboeken?

    Jazeker! 

    Let op! vermeld altijd je bestelnummer, anders kunnen we je bestelling niet verwerken!

    IBAN : NL82RABO0138273049  t.n.v.  TopVintage.nl BV

    BIC code: RABONL2U

Voor meer info hierover lees ook Help, hoe moet ik meten?


Twijfel je desondanks, dan adviseren wij je uiteraard graag! Maar hiervoor hebben wij echter de volgende concrete maatgegevens nodig om jou een zo goed mogelijk maatadvies te kunnen geven: je borst / taille / heupomvang opgemeten zoals uitgelegd in voorgaande 'help, hoe moet ik meten? 

Service

Oh nee! Uitverkocht, wat nu?

Onze items zijn Hot, gelimiteerd geproduceerd en vaak in no time uitverkocht! Klik op jouw (uitverkochte) maat, dan verschijnt er een pop up met eventuele nadere info.

Staat er 'verwachte levertijd: maand X' dan weten wij dat het artikel in deze maand 99% zeker weer binnen komt, maar wij kunnen helaas geen specifieke dag aangeven.
Staat er 'verwachte levertijd: onbekend' dan betekent dit dat wij (nog) geen nieuwe leveringsdatum ontvangen hebben van onze leverancier.

Niet elk artikel kan bijbesteld worden en wanneer / of een artikel weer leverbaar is, is afhankelijk van talloze  - niet door ons te beïnvloeden factoren - , denk aan: beschikbaarheid materiaal, productiesnelheid leverancier enz. 

Het enige wat rest is: maak gebruik van de Tip Mij! functie en duim dat het artikel op tijd weer binnen is :-D

Levering

Pasvorm

Welke maat moet ik nemen?

Wanneer je jezelf opmeet, je eigen maten opzoekt in de maattabel van het betreffende product en onze eventuele TIP! opvolgt, ben je 99% zeker van de juiste maat in dit artikel. Elk artikel wordt door ons opgemeten en gepast. In elk artikel vind je dus een unieke maattabel.

Waarom doen we dat? Elk artikel, merk, model, materiaal heeft veelal zijn eigen pasvorm en helaas bestaan er geen universele standaard maten. Voor meer info over hoe je jezelf kunt opmeten lees ook Help, hoe moet ik meten? 

Twijfel je desondanks, dan adviseren wij je uiteraard graag! Om jou een zo goed mogelijk maatadvies te kunnen geven, hebben wij deze gegevens nodig: je borst / taille / heupomvang.

Shop Assistant