Hoe moet ik mijn pakketje retourneren?
Wat
jammer dat je aankoop niet helemaal naar wens is. Je hoeft jouw retour niet via
e-mail aan te melden. Volg de stappen van het formulier dat in de doos zit en
stuur je pakketje via het postkantoor retour. Woon je in de buurt? Je mag je
pakketje ook retourneren in onze TopVintage Store aan de Wiebachstraat 9 in
Kerkrade.
Vergeet niet het retourformulier met je gegevens mee te sturen. Zodra je pakket
is ontvangen en verwerkt boeken wij direct het aankoopbedrag naar je
terug.
Wil
je toch liever een andere maat of je jurk bijvoorbeeld ruilen voor een andere
kleur? Plaats dan eenvoudig een nieuwe bestelling met de gewenste maat (of
kleur) zodat je deze snel in huis hebt!
Wat zijn jullie retourvoorwaarden?
Voor
onze retourservice komen uitsluitend items in aanmerking die voldoen aan de
volgende voorwaarden:
- Binnen
30 dagen na ontvangst geretourneerd;
- Voorzien
van een aangehecht label. Indien van toepassing in originele onbeschadigde
verpakking;
- Ongedragen
en ongewassen;
- Voorzien
van een hygiënestrip (dit geldt voor lingerie en badmode);
- schoenen
zonder draagsporen en in originele doos die niet als verzenddoos gebruikt dient
te worden; zonder plakband, stickers en onbeschreven.
De
volgende items zijn uitgesloten van onze retourservice:
Shapewear broekjes, panty’s, oorbellen, inleg-/antislip zooltjes, boeken en
lipsticks die gedragen zijn en niet meer in de originele verpakking zitten.
Kleding
en schoenen mogen uiteraard binnenshuis even gepast worden (maar uiteraard niet
gedragen), We verzoeken je vriendelijk om lingerie of badmode waarin geen
hygiënestrip zit, te passen terwijl je ondergoed of shapewear
draagt. Bewaar onze items niet in rokerige ruimtes, in de keuken of in de
nabijheid van je geliefde kat of andere huisdieren. Items die niet fris meer
ruikt, of netjes uitziet, kunnen wij namelijk helaas niet meer aanbieden aan
andere vintage lovin’ ladies!
Onze
gehele wettelijke algemene voorwaarden vind je hier.
Wat is jullie retouradres?
Het pakket mag je retourneren naar:
In Nederland
TopVintage
Postbus 6003
6401SB Heerlen
Nederland
In Duitsland
TopVintage / Bayer Kurier
Strangenhäuschen 26
52070 Aachen
Deutschland
In België
TopVintage (bpost)*
Rue Abot 8
4890 Thimister – Clermont
België
*Verstuur het pakket met bpost, andere pakketdiensten herkennen dit adres niet!
In Frankrijk
TopVintage / H.M. Verploegen France
SAS
Parc d’activité de Chesnes la Noirée
14, Impasse de Malacombe
38291 Saint Quentin Fallavier Cedex
France
Alle andere landen
TopVintage
Wiebachstraat 9
6466 NG Kerkrade
Nederland
Ik heb een foutief of defect artikel ontvangen. Wat nu?
Heb je onverhoopt een foutief of defect artikel ontvangen? Onze excuses hiervoor! Om dit zo snel mogelijk in orde te kunnen maken, verzoeken wij je om dit zo snel mogelijk aan ons te melden. Je kunt een e-mail sturen naar service@topvintage.nl of telefonisch contact met ons opnemen: 0031 (0)45 750 720 8 en vanuit België op het nummer 038 08 19 34 (maandag t/m vrijdag van 09.00 - 17.00 uur m.u.v. Nederlandse feestdagen).
Hoe verloopt de verwerking van mijn retour?
Bij
ontvangst van je retourzending zullen wij deze uiterlijk binnen 5 werkdagen
verwerken en je een bevestiging hiervan via e-mail toesturen.
Tijdens
de verwerking van je retourzending zullen wij het aankoopbedrag van de
geretourneerde artikelen direct terugboeken naar de door jou gekozen
betaalmethode. Dat betekent dat wanneer je met creditcard hebt betaald, je ook
het geld op de rekening van je creditcard terug ontvangt.
Geen
bevestiging ontvangen?
Heb
je binnen 7 werkdagen nog steeds geen bevestiging van ons ontvangen? Dan
adviseren we je om contact op te nemen met het postbedrijf waarmee je de
retourverzending hebt verstuurd, zodat zij je pakketje kunnen traceren.
Wij
beschikken helaas niet over de gegevens van je retourpakket en kunnen je hierin
dan ook niet helpen. Is er sprake van een vertraging? Laat het ons dan weten
zodat wij je retourtermijn eventueel kunnen verruimen!
Wat zijn de kosten voor het retourneren van mij pakketje?
Als je in Nederland, België, Duitsland of Frankrijk
woont, betaal je slechts € 4,95 (voor pakketjes van 0-30 kg). Dit wordt in
mindering gebracht op het totaal terug te ontvangen bedrag van je bestelling.
Bij het postpunt hoef je dus verder niets te betalen!
Waarom moet ik nog 6,90 betalen aan Klarna?
Als jij de volledige bestelling retour stuurt en
via Klarna betaald hebt, blijven daar aan het einde nog kosten van in
totaal €6,90 over. Dit zijn de kosten van het retourlabel (€4,95) + de
servicekosten voor het gebruik van Klarna (€1,95)