Medior Support Engineer / Systeembeheerder – 38 uur per week


Onze geliefde klant is koningin
Uit een voorliefde voor vintage is TopVintage in april 2008 door Angelique vanuit de woonkamer opgericht. Met trots mogen wij ons Europa’s grootste online retro boutique noemen. Onze missie is om elke vrouw zich mooi en gelukkig te laten voelen en zo haar leven te verrijken. Daarin slagen we doordat onze geliefde klant bij ons koningin is en centraal staat in alles wat we doen. De sfeer in de organisatie is informeel en hoewel er hard gewerkt dient te worden in deze veelal hectische werkomgeving, wordt er ook goed voor je gezorgd.

De afdeling Research & Development
In het team R&D werk je samen met een collega en naast de webdevelopers. Samen vormen jullie het ‘IT-brein’ van de organisatie. Onze ‘IT-professionals’ hebben een breed takenpakket: van het beheer van de werkplekken tot het in-house ontwikkelen van software … you name it!

Hoe je dag eruit kan zien ;-)
Je collega’s druppelen een voor een binnen, al pratend over de netwerktechnieken waar ze het afgelopen weekend over hebben zitten lezen, en voor je het weet is de nieuwe werkweek van start gegaan. Iedereen neemt iets te drinken en maakt zich klaar voor het eerste agendapunt van de dag: de dagelijkse stand up meeting. Welke voortgang hebben we geboekt, wat gaan we vandaag doen? Nadat jullie een plan hebben gemaakt, komen meteen al de eerste supportvragen binnen. Nadat je je collega hebt geholpen maak je nog een nieuw active directory account aan. Na de lunch doen jullie tijdens een blokje om vitamine D op waarna je je stort op de geplande taken van de middag. Je overlegt met je collega voor het updaten van een softwarepakket en rond de puntjes op je to-do list af.

Het is een feest om bij TopVintage te werken omdat…
Je geen excuus nodig hebt om de hele dag met computers in de weer te zijn: hier doet iedereen dat.

Wat je aan je vrienden en kennissen vertelt dat je doet bij TopVintage:
Samen met je collega ondersteun je de medewerkers van TopVintage om optimaal te functioneren in de core business van TopVintage: het online verkopen van exclusieve retro kleding, in Europa’s beste fashion webshop.

Wat je echte werkzaamheden zijn:

·         Je ondersteunt collega’s met allerhande IT-gerelateerde vragen;
·         Je onderhoud de verschillende systemen die gezamenlijk onze netwerk- en server infrastructuur vormen;
·         Je werkt samen met de 3e lijns systeembeheerder en onze in-house webdevelopers. 

Wat wij vragen
:

·         Een afgeronde HBO-opleiding op het gebied van systeembeheer;
·         Minimaal 3 tot 5 jaar relevante werkervaring;
·         Goede communicatieve vaardigheden en een vloeiende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
·         Je bent het eerste aanspreekpunt voor collega’s voor al hun IT-vragen (1e en 2e lijns);
·         Je hebt ervaring met het beheren van werkplekken, infrastructuur/netwerken en servers op basis van (met name) Microsoftproducten;
·         Je pakt zaken snel op en weet werkzaamheden snel eigen te maken;
·         Je deelt je kennis graag met anderen;
·         Ervaring met Microsoft Dynamics NAV of een daarvan afgeleid ERP-pakket;
·         Ervaring met het onderhouden van contacten met externe dienstverleners;
·         Ervaring met Linux en AWS;
·         Ervaring met het ondersteunen van een in-house ontwikkelteam.

Wat wij bieden:

·         De kans om je te ontwikkelen in een groeiende, bruisende en jonge onderneming;
·         Informele en prettige werksfeer (ja hoor, met maandelijkse borrel en regelmatig feestjes);
·         25 verlofdagen per jaar, op basis van een fulltime (38 uur) contract;
·         Goede pensioenregeling;
·         In de veelal hectische werkomgeving, wordt er ook goed voor je gezorgd;
·         Korting op (persoonlijke) aankopen in onze webwinkel (Shop till you drop);
·         Werk waarbij je af en toe vergeet dat je daadwerkelijk aan het werk bent;
·         Last but definitely not least: een passend salaris ;-)
 

Ja, ik wil!
Wil je werken in een informele werksfeer en deel uitmaken van ons enthousiaste team? Stuur voor 4 april 2019 je sollicitatie inclusief een uitgebreide motivatiebrief t.a.v. Dorien Vreuls naar vacature@topvintage.nl

Zorg dat je bij interesse dus zo snel mogelijk reageert en cv en motivatiebrief toevoegt aan jouw sollicitatie.

Wat gebeurt er na je sollicitatie?

1.    Je sollicitatie wordt onder de loep genomen en binnen 2 weken hoor je van ons of we jou uitnodigen voor een kennismakingsgesprek.
2.    We nemen telefonisch contact met je op om een tijdstip in te plannen. 
Heb je dringende vragen? Stel deze dan al gerust!
3.    Zijn we positief? Dan willen wij je graag nog eens spreken en dieper op zaken ingaan.
4.    Na twee gesprekken weet je het wel. Als we jou als onze nieuwe Topper zien, doen we jou een arbeidsvoorwaardenvoorstel. Zo niet, krijg je natuurlijk eerlijke en goede feedback waarmee je verder kunt.

Wie weet zien we elkaar snel! ;-)


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. 

Door het toesturen van jouw persoonsgegevens als reactie op deze vacature geef je toestemming voor het verwerken van deze gegevens door TopVintage. Wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om en verwijderen deze binnen vier weken na het aflopen van de sollicitatieprocedure. Mochten wij ze langer in ons portefeuille willen bewaren, dan vragen wij hiervoor jouw toestemming voor een periode van maximaal één jaar. Lees onze Privacy Policy voor meer informatie over jouw rechten en hoe wij omgaan met persoonsgegevens.

Chat