Lees hier meer over onze maatregelen omtrent COVID-19

TopVintage klantenservice


Onze maatregelen omtrent COVID-19 
In verband met de huidige situatie willen we graag laten weten welke acties we ondernemen. Op die manier kunnen we allemaal een steentje bijdragen om onze samenleving te helpen en veilig te blijven.

Voor ons bij TopVintage betekent dit het volgende:  

  • Onze magazijn toppers zijn hard aan het werk om alle pakketjes te verwerken. Dit wordt gedaan in shifts en er wordt gehouden aan de extra hygiëne voorschriften. In verband met deze maatregelen kan het zijn dat jouw pakketje later geleverd wordt dan wat je van ons gewend bent.
  • In deze onzekere tijd maken we het graag nog makkelijker voor jou. Daarom verlengen we onze retourtermijn van 30 naar 60 dagen. Zoals jullie van ons gewend zijn is jouw tevredenheid onze hoogste prioriteit!
  • Ook voor onze postbezorgers willen we graag veiligheid voorop. Sinds deze week tekent de PostNL bezorger zelf (na toestemming van de ontvanger) voor ontvangst. Dit wordt gedaan om het contact te minimaliseren. Je wordt als ontvanger gevraagd om de laatste 3 tekens van het legitimatiebewijs en deze te noteren in het handtekeningveld.
  • Iedereen van ons kantoor werkt zoveel mogelijk thuis. Telefonisch zijn we dus beperkt bereikbaar. Heb je een vraag? Stuur dan een mail naar service@topvintage.nl, een bericht via de chat op onze website of stuur via WhatsApp een appje naar (0)45 7507208.
  • De TopVintage Store is gesloten tot en met 28 april.
  • Ben jij in afwachting van een roze geluksmomentje? Houd dan de tracking link in de gaten voor de meest actuele status van je pakketje. De mail met deze link ontvang je vaak pas in de avond.


Je kunt shoppen zoals je van ons gewend bent. Bij mogelijke vertragingen die zich kunnen voordoen hopen we op je begrip. We hopen dat we op deze manier toch nog voor wat geluksmomentjes kunnen zorgen.

Pas goed op jezelf en elkaar. 
Angelique & Team TopVintage


Van aangepaste maattabellen, uitgebreide productinformatie, modelfoto's tot stylingtips: wij doen er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen met het scoren van jouw droomitems!

100% klanttevredenheid heeft namelijk onze hoogste prioriteit. Wij doen ons uiterste best om Top producten met een Top service te leveren en je bij elk bezoek een fijne shopervaring te geven. We zijn dan ook zeer trots op onze titels 'Beste Webwinkel Damesmode 2011, 2012, 2013, 2015 en 2016' én 'Beste Shopping Website van Nederland 2015, 2016, 2017 & 2018'!

Onze customer care sweethearts staan voor je klaar!
In dit menu vind je veel informatie over alles wat met onze service en website te maken heeft. Staat jouw vraag hier niet tussen? Je kunt ons altijd even e-mailen of bellen. Onze customer care sweethearts helpen je graag en reageren altijd binnen 24 uur op e-mails (behalve in het weekend en op Nederlandse nationale feestdagen). 


Kan er iets beter?
Elke dag zijn wij bezig om onze website nóg beter te maken. Heb je suggesties of tips? Dan horen wij dat graag. <3 Ook als er onverhoopt iets niet geheel naar wens is, laat het ons dan altijd weten! Wij zullen ons uiterste best doen om de best mogelijke oplossing aan te bieden. Daarnaast waarderen wij elke feedback om zo onze service en website continue te kunnen verbeteren. Alles voor de perfecte shopbeleving! 


Groetjes,

Angelique & het TopVintage team 

(Nieuwsgierig? Maak kennis en ga naar onze team pagina!)

Shop Assistant
Chat