Informatie over je bestelling

 

Wij houden je nauwkeurig op de hoogte van elke statuswijziging in je bestelling.

Bij ontvangst betaling:
Is je betaling bijgeschreven op onze rekening? Dan ontvang je van ons een e-mail.

Bij verzending:
Is je bestelling verzonden? Dan laten wij jou dit ook via e-mail weten. Is je bestelling als pakket verzonden dan ontvang je ook het pakketnummer en de online track & trace code link waar je je pakket kunt volgen.

Verzending door DHL
Wij maken voor de bezorging van onze pakketten gebruik van de diensten van DHL. Wij versturen onze pakketpost verzekerd, zowel in binnen- als buitenland. Hiervoor is een handtekening vereist bij ontvangst en het pakket wordt niet bij buren afgegeven. DHL bezorgt op werkdagen van 09.00 - 18.00 uur. Ben je niet thuis? Dan ontvang je een bericht met de aankondiging wanneer het pakket weer wordt aangeboden en een inlogcode indien je graag het afleveradres wenst te wijzigen. Pakketten worden in totaal 4x aangeboden.  

Geen Bevestigingsmail ontvangen?
Het is mogelijk dat de bevestigingse-mail in de map Ongewenste e-mail terecht komt. Verder is gebleken dat er een vertraging van wel 12 uur kan ontstaan bij gebruikers van hotmail / gmail! Ons advies is dan ook om info@topvintage.nl als contactpersoon toe te voegen zodat je al onze e-mails kunt ontvangen.
Dus indien je geen berichtje hebt ontvangen kun je even kijken in de map
Ongewenste e-mail(Hotmail, Outlook), of Spam (Gmail)
Staat de e-mail ook daar niet in, stuurt dan een e-mail naar:
info@topvintage.nl vermeld dan svp jouw telefoonnummer in de e-mail, dan kunnen wij contact met jou opnemen. Of neem telefonisch contact met ons op.

Shop Assistant